lauantai 22. elokuuta 2015

Hold on tight, this ride is a wild one

Kesäloman viimeisiä päiviä viedään, eivätkä ne mulla edes nyt edes menekään rennosti lomaillessa...

Kuva: we♥it
Hetken mielijohteessa sinne tänne työhakemusten lähettely tuottikin saman tien tulosta, ja sain osa-aikaisen työpaikan läheiseltä huoltoasemalta ja oonkin nyt kaksi vuoroa siellä jo päässyt tekemään. Kivaa vähän saada vähän lisärahaa vikaksi opiskeluvuodeksi ja toivottavasti säästöönkin. Etenkin kun tämän loppuvuodenkin aikana on tulossa kaksi ulkomaanreissua, ja tatuointikuumeeni pahenee koko ajan...

Lisäksi täytyihän tässä vielä tietysti sairastaa tämä mun perinteinen kesäflunssa, eli mulla nousi tuossa aikaisemmin viikolla kuume, ja kamalasta yskästä kärsin edelleen. Älkää kysykö, miten helteillä on mahdollista vilustua, en tiedä. Kai se johtuu siitä, kun joka paikassa on ilmastointi puhkumassa täysillä ja öisin on niin kylmä?

Koulustressikin on alkanut toden teolla tässä loppulomasta, kun opettajistakaan ei taas yllättäen ole yhtään mitään apua mun kurssiongelmien ratkomisessa. Yhden opettajan superkryptisestä sähköpostivastauksesta rivien välistä päättelin, ettei mulla ole mahdollisuutta käydä journalismin kursseja tänä syksynä, joten Kelan mielestä riittävän määrän opintopisteitä saadakseni ilmoittauduin parille randomille esimiestyöhön liittyvälle verkkokurssille. Jos niistä vaikka olisi jotain hyötyä tulevaisuudessa...

Namnam!
Olen minä onneksi tässä parin viikon aikana ehtinyt muutakin tehdä kuin sairastella ja stressata töitä ja koulua... Mua harmitti viime vuonna hirveästi, kun en päässyt Kouvolan Taiteiden yöhön ollenkaan, joten viime viikonloppuna olin tyytyväinen, kun pääsin käväisemään tämänvuotisessa tapahtumassa. Ravintola Olén kuuden euron paella kuulosti tosi houkuttelevalta, joten suuntasimme sinne kaverin kanssa iltaruualle. Lasillinen cavaakin maksoi vain kolme euroa.

Tällaista on mun elämään lähipäivinä kuulunut, toivottavasti teillä on ollut kiva loppukesä! : )

1 kommentti: