perjantai 5. kesäkuuta 2015

Tänään on kai kaikki mahdollista, kun oot vielä alle kakskytviis

Moi! Tämä on muuten blogini sadas postaus.

Viime viikonloppuna olin tosiaan taas Olavi Uusivirtaa katsomassa. Oli huippua, tällä kertaa oli vielä kivempaa kuin vuosi sitten kun nyt osasin biisit huomattavasti paremmin ja keikan jälkeen uskalletiin jäädä Olavin kanssa hetkeksi juttelemaankin : 3
 
 
Valokuvat menivät kyllä aika lailla mönkään, yhteiskuvista ei oikein erotu muuta kuin mun vaaleanpunainen paita ja suurin osa keikkakuvistakin oli aika kehnoja...

Nyt mulla on nimmaroidun Ikuiset lapset -levyn lisäksi kassikin ♥
Keskiviikkona pääsin myös ihastelemaan nättejä kasveja Mustila Arboretumiin Elimäelle, kun oli harjoittelupaikkani virkistäytymispäivä. Tosin koko kiertokävelymme ajan tietysti satoi, joten kierros jäi melko lyhyeksi... (Ja heti kun pääsimme bussiin, alkoi paistaa aurinko.) Päivän päätteeksi sitten kävimme vielä Mustilan taimitarhassa, ja ostin meille parvekkeelle chilintaimen.


Mustilahan on tunnetuin alppiruusuistaan, mutta mie tykkäsin tosi paljon myös esim. isoista havupuualueista. Tuonne olisi kiva mennä kesällä uudestaan vähän paremmalla ajalla valokuvailemaan.

Kirsikkapuu!
Tänä viikonloppuna ei nyt sitten ole pitkästä aikaa yhtään mitään erityisempiä suunnitelmia. Musta on kivaa kun on tekemistä, mutta on se toisaalta kiva vaihteeksi viettää viikonloppu vain nukkuen ja rennosti ottaen. Oon kuitenkin tämän viikon ollut niin väsynyt ja kiukkuinen, että pitkästä aikaa kunnon yöunet tekee mulle varmasti ihan hyvää : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti