keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Ja jokaisella isot haaveet, jokaisella suuret pelot

Tässä edellisen postauksen jälkeen on ehtinyt taas tapahtua kaikkea. Olemme käyneet Tallinnassa, olen sairastanut syysflunssan jo toiseen kertaan, olemme muuttaneet ja olen stressannut taas koulua vaikka millä mitalla. Ja huomenna sitten lähtö Lontooseen. Huh.

Toissaviikonloppuna Tallinnassa oli ihan kivaa, joskin se aika siellä oli ihan liian pitkä, kahdeksan ja puoli tuntia. Takaisin tullessa laivassa minulle nousikin sitten kuume ja minulla alkoi joku ihan kamala flunssa, pelkäsin jo hetken angiinaa. Viime viikolla en sitten ollutkaan koulussa ollenkaan ja se lisäsi stressimäärää mukavasti, kun missasin vähän kaikkea.
 
 
Viime viikonloppuna kaverini pyysi minua seurakseen Samuli Putron keikalle, ja vaikkei hän minulle niin kovin tuttu artisti olekaan, onneksi lähdin! Keikka oli tosi hyvä, oli kiva pitkästä aikaa taas päästä fiilistelemään livemusiikkia.

 
Viime viikonloppuna muutimme siis myös tänne uuteen asuntoon. Eilen luovutimme vanhan asunnon avaimet ja minulla oli hieman ristiriitaiset tunteet. Tavallaan se tuntui haikealta, kun se oli kuitenkin ensimmäinen yhteinen asuntomme, mutta toisaalta taas olen vain iloinen, että nyt meillä on paljon siistimpi ja uudempi kämppä, sekä parveke! Ja kissakin kohta ♥

Tavarat on vielä ihan sikinsokin ja pahvilaatikoita joka puolella, mutta eiköhän tämä tästä.

(Hah, kaikki tämän postauksen tagit alkavat m-kirjaimella.)

2 kommenttia: