perjantai 12. syyskuuta 2014

Piristystä syksyyn

Huh, kiireen pitäisi jo vähitellen alkaa helpotta, mutta stressitaso ei todellakaan vielä ole laskenut. Blogia olen kyllä miettinyt ja postauksia suunnitellut, mutta kotona ei ole vain tehnyt mieli avata Bloggeria vaan olla tekemättä yhtään mitään. Perinteisen syysflunssankin sairastin juuri, mutta sekin on onneksi jo suurin piirtein ohi.

Nyt minulla on kuitenkin taas esiteltävänä kaikkea uutta kivaa, jota olen ostanut tai saanut syksyä piristämään. Äitini on jostain syystä lähipäivinä nyt hemmotellut minua paljon kaikenlaisella kivalla, mitä itse en köyhänä opiskelijana ole raaskinut ostaa.

Vaeltelen aina valokuvatessa ympäri kämppää parasta valaistusta etsiessäni ja tällä kertaa se löytyi keittiöstä : D
Edelliset syyskenkäni (tässä postauksessa esitellyt, nuo kolmannet) olen jo onnistunut käyttämään aika loppuun, joten oli ihan mukavaa saada uudet ja ei kuran pilaamat kengät odottelemaan kylmempiä säitä. Noista bootseista tykkään hirveästi, mutta niiden pinta on jo tosi kulunut, joten ne eivät näytä enää kovin siisteiltä.

Ihailin maiharityylisiä kenkiä jo viime talvena ja nämä ovat vielä sellaisiksi kivan sirot, tykkään! Kun vain tulisi sellaiset säät, että noita voisi käyttää... Nyt on vielä vähän turhan lämmin.


Taidan olla tässä jutussa useamman vuoden jäljessä, kun siitä isoimmasta Nomination-buumista on jo aikaa... Äiti pääti haluta itselleen tällaisen ja kysäisi korukaupassa, että ottaako minullekin. Enhän minä siitä nyt kieltäytynyt : D Muita koristepaloja minulla ei tuohon vielä ole, kuin tuo S-kirjain.

Sitten hiusjuttuja:


Minun on pitänyt hehkuttaa Aussieta täällä blogissa jo aikaisemmin. Colour Mate -shampoota ostin ensimmäisen kerran keväällä ja tykästyin siihen tosi paljon, hiuksista tulee niin kivan puhtaan tuntuiset! Tuo hoitoaine on ollut käytössä nyt pari päivää, siihenkin olen ollut tyytyväinen.

 
Nyt minulla on myös viimein haaveilemani matkakokoinen Tangle Teezer! Tuo värikin on niin nätti ♥

Nyt minä sanon taas hei hei, ja painun tiskailemaan kun siihen kerrankin löytyy intoa :o Seuraavassa postauksessa pääsen toivottavasti esittelemään tilaamani ihanan neulepaidan!

2 kommenttia:

  1. aaaa ehkä rakastuin noihin kenkiin! mistä olet tuollaiset ihanuudet löytänyt? metsästän uusia buutseja ;)

    VastaaPoista