maanantai 1. syyskuuta 2014

Hello September

Olen ollut taas ihan surkea bloggaaja, mutta täällä ollaan jälleen. Koko ajan minulla on joko ollut liian kiire ajatellakseni blogia tai sitten toisaalta ei yhtään mitään, mistä kirjoittaa. Kesäloman lopun lähinnä vain löllöilin kotona satunnaisia työvuoroja lukuunottamatta. Viime viikon taas olin tutoroimassa fukseja ja se vei aivokapasiteettini aika lailla kokonaan.

Kuva: we♥it

Tänään nyt sitten jatkui koulu ja viime viikon aherrukseen verrattuna tämä tuntuu melkoiselta lomailulta, lukkarini on aika naurettava. Minulla ei ole minään päivänä oppitunteja neljää tuntia enempää, jos hyppytunteja ei lasketa. Ja perjantaisin minulla on tunteja vain n. kerran kuussa. Voi olla, että itsenäistä työtä on sitten aika paljon, mutta onpahan tyhmille hyppäreille tekemistä.

Nyt siis elämäni on ollut vähän tylsää, mutta pari seuraavaa kuukautta tuleekin sitten olemaan tosi tapahtumarikkaita. Edessä on ainakin muutto, pari mökkiviikonloppua, Lontoonmatka, kaksi reissua Tallinnaan ja toivottavasti myös kisun hankinta!

Nyt kun vilkaisin kamerani kuvia, muistin yhden asian, josta minun on ollut tarkoitus kirjoittaa tänne... Vanhempani varasivat kirpputoripaikan reilu viikko sitten ja minäkin vein sinne lähinnä vaatteita myytäväksi. Ja kuten tavallista, pelastin myyntipinosta muutaman äitini vanhan vaatteen itselleni.


On oikeastaan outoa, ettei bleiserikokoelmaani (kyllä, sitä voi jo sanoa kokoelmaksi) kuulunut aikaisemmin violettia! Tämä on minulle aika reilu, joten tätä tulee varmaan lähinnä käytettyä ulkona takkina.


Tykkään nykyään käyttää mieluiten kaikenlaisia muita housuja paitsi farkkuja, joten tällaiset olivat oikein tervetulleet vaatekaappiini. Sain myös yhdet mustat farkkulegginsit, nekin tulivat tarpeeseen sillä kahdet mustat housut ovat minulle ihan liian vähän : D

Ensi viikolla pääsen toivottavasti esittelemään maailman hienoimman neulepaidan, sillä annoin tänään vihdoin itselleni luvan tehdä tilauksen Amazoniin ♥ Saa nähdä mitä muuta intoudun tilailemaan, nyt kun on pitkästä aikaa hieman ylimääräistä rahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti