keskiviikko 13. elokuuta 2014

Lisää arvontaonnea

Hei taas.

Mitään kovin ihmeellistä tässä välillä ei ole tapahtunut, töitäkään ei ole pahemmin ollut, joten kotona olen aika paljon aikaa viettänyt. Onpahan kerrankin ollut aikaa katsoa elokuvia ja tv-sarjoja oikein urakalla, ihan hyvällä omatunnolla kun koulujuttujen teko ei kärsi siitä : D

Toissaviikonloppua olin Helsingissä kuten taisin mainitakin, mutta muuta emme siellä äitini kanssa ehtineet tehdä, kuin syödä taivaallisia crepejä söpössä kahvilassa ja käydä elokuvissa katsomassa Invisible Womanin.

Viime viikonloppuna kävimme yksissä tupareissa ja tällä viikolla olen havahtunut siihen, että pitäisi kai alkaa niitä koulujuttujakin miettiä. Mulla on näköjään taas vaihteeksi päällekkäisyyksiä opintojaksoissa, joten pitää kohta raapustella epätoivosähköposti opiskelijavastaavallemme, että mitäköhän mie nyt taas teen. Harjoitteluraporttikin pitäisi vääntää ja eniten aikaa sille kai tässä ennen koulun alkua olisi.

Viime postauksessa ehdin vasta kertoa voittamistani Finnkinon elokuvalipuistani, niin sainkin viime viikolla sitten jo sähköpostia, että olen voittanut Episodin arvonnasta Twin Peaksin The Entire Mystery -boksin... :'D Se tuli postissa eilen ja vietin kauan tutkistellessa ja ihaillessa sitä, se on hieno!


Itsehän en siis ole ikinä Twin Peaksia katsonut, mutta olen kyllä sitä pitkään miettinyt joten tälle kyllä tulee käyttöä! Tässä boksissahan on siis koko sarja, Fire Walk With Me -elokuva, paljon poistettuja kohtauksia ja muuta ekstramateriaalia.


Seuraavassa postauksessa minulla on toivottavasti asuntouutisia kerrottavana, jännää. Olen myös mietiskellyt vähän ruuanlaittoon liittyvää postausta, mutta se vaatii vielä aika paljon suunnittelua ja kuvamateriaalia, joten sitä sitten edessä myöhemmin myös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti