perjantai 24. huhtikuuta 2015

Hän tanssii kuin nauraisi maailmalle

Ciao!

Tässä pari päivää on ollut sellainen hassu fiilis, että kaikesta huolimatta oon ollut tosi onnellinen ja pirteä. Ehkä se on tuo sää, taas? Allergiat suututtaa, koulu hajottaa ja kaikkea, mutta silti hymyilyttää. Ihan kivaa näin vaihteeksi. Ja päivitystä edelliseen postaukseen: sainkin viime viikolla vielä toisenkin harjoittelupaikkatarjouksen ja pitkällisen pohdinnan jälkeen erinäisistä syistä päädyin tähän jälkimmäiseen paikkaan.


Eilen illalla olin kaverini kanssa bingossa, siellä oli kivaa. Kuva on ekasta bingolapustani, joka ei ollut kovin voitokas ja täydestä ruudukosta jäin vain kahden numeron päähän... mutta voitin minä sitten kolmannella kierroksella! Voitin bonuspalkinnon eli "ravintolalahjakortin" (=ilmainen hanajuoma), ja täydestä ruudukosta karkkia ja kynttilöitä ^^ Pitäisi ruveta käydä baarien bingoissa ja tietovisoissa useamminkin!

Ginger Joe on ihan mielettömän hyvää ♥
Tänään aamulla päätin lähteä ekan kerran pitkään aikaan juoksulenkille, mutta se ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Kengät alkoivat noin puolivälissä matkaa hiertää ihan mielettömästi, niin loppumatkan lähinnä linkkasin eteenpäin yrittäen löytää mahdollisimman nopean reitin kotiin... Noh, sekään suunnitelma ei ihan toiminut, mutta löysinpähän taas uusia jänniä metsäpolkuja! Ainoita asioita, joita mulla on meidän edellisessä kämpässä on ikävä, on se miten kivoja lenkkireittejä sen lähistöltä löytyi, nyt mulla on vielä ihan hakusessa sellaiset kivat ja sopivanpituiset reitit... Mutta ehkä tämä tästä! : )

Ja kuten joku jo saattoi otsikosta päätellä, Olavi Uusivirralta tuli tänään uusi biisi Hän laulaa kuin kuolisi huomenna ja oonkin nyt luukuttanut sitä tässä repeatilla. Olavi ei kyllä tuota pettymystä ikinä, tykkääntykkääntykkään! Kuukauden päästä Olavi on muuten taas Kouvolassa House of Rockissa keikalla, sinne on kyllä pakko päästä! Ihan mielettömän hyvä live-esiintyjä ja viimeksihän pääsin tapaamaankin kyseisen herran ♥

Throwback vuoden takaa: ihana Olavi ja superhämmentynyt minä
(Ja nyt se tykkäsi mun twiitistä ja retweettasi sen Twitterissä, omg!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti