lauantai 24. tammikuuta 2015

Vuosikooste 2014

Edellisessä postauksessa valittelin, että olin valokuvannut viime vuonna niin vähän mutta kun ryhdyin kaivelemaan kuvia koneelta, kyllä niitä yllättävän paljon löytyi. Jos ei loppuvuotta lasketa siis, marras- ja joulukuulta oli yhteensä ihan vain pari kuvaa.

Anyway, tulin siihen tulokseen että kyllä mulla tarpeeksi matskua vuosikoosteeseen, joten tässäpä se tulee. Joidenkin kuukausien kohdalla on vähän enemmän kuvia ja joissain sitten taas lähinnä tekstiä.

Tammikuu
 
Tammikuun blogipostauksia selaillessani selkeiten kuukaudesta tulee mieleen yksi sana: stressi : D Olin juuri vaihtanut vuodenvaihteessa koulutusohjelmaa liiketaloudesta johdon assitentiksi ja siihen liittyi kaikkea typerää paperihommaa ja mm. opiskelijanumeron vaihtumisen takia arvosanoja piti kaivella sieltä sun täältä. 

Tykkään muuten noista mun hiuksista tuohon aikaan ihan hirveästi! Ne on kivan pitkät ja tuo tummanruskea varmaan sopii mulle eri väreistä parhaiten. Vaikka rakastankin nykyisiä punaisia hiuksiani, haikailen silti vähän väliä ruskeiden perään...

Helmikuu
 
 
Helmikuussa toteutin pitkäaikaisen haaveeni ja kävin ottamassa ensimmäisen rustokoruni! Vielä mulla ei siis muita ole, mutta kunhan osaan päättää paikan, käyn varmaan tässä lähiaikoina varaamassa ajan.

Helmikuussa pääsin myös näkemään All Time Low'n livenä toista kertaa. Settilista oli tällä kertaa vieläkin parempi kuin 2013 Rock the Beachissa, oli ihan mielettömän kivaa ♥ Lämppäri Blitz Kids oli myös hyvä.


Maaliskuu
 
Mulla ei viime maaliskuusta ole hirveämmin muistikuvia, blogin perusteella shoppailin sillon paljon mutta muuten aika meni varmaan aika lailla koulujuttujen parissa.

Huhtikuu


Huhtikuussakin koulu vei ison osan ajasta, vaikka iso osa kursseista oli niitä pakkopullalta tuntuvia pakollisia kursseja (esim. talousmatikka) mutta silti mulla on tuosta kevätlukukaudesta positiiviset muistikuvat.
 
 
Viime vuonna pääsinkin ensimmäisen kerran viettämään vapunaattoa lakki päässä ja oli mulla muutenkin tosi hauskaa! Baarissa oli silloin tosi mahtava DJ ja mua ei meinannut millään saada tanssilattialta pois...

Toukokuu
 
 
Toukokuussa pitkäaikainen haaveeni toteutui viimein ja pääsin näkemään Olavi Uusivirran livenä sekä kuten kuvasta näkyy, pääsin ihan tapaamaankin kyseisen herran ♥
 
Toukokuussa mulla alkoi myös työharjoittelu ja muuten taisin viettää tosi paljon kavereiden kanssa aikaa ympäriinsä ajellen.
 
Kesäkuu

Kesäkuunkin kohdalla on näköjään käynyt jokin kuvakato, mutta en minä silloinkaan tainnut mitään ihmeellistä tehdä, harjoittelussa olin vieläkin. Juhannus meni rauhallisissa merkeissä ja kesäkuussa taisin myös käydä Helsingissä yhdessä miitissä. Ja se taisi olla kesäkuun puolella, kun värjäsin hiukseni ruskeista punaisiksi.
 
Heinäkuu
 
 
Heinäkuussa vietimme poikaystäväni kanssa neljättä vuosipäiväämme ja ajattelimme tehdä edellisvuosiin poikkeuksen emmekä käyneet ravintolassa, vaan teimme itse kotona kunnon herkkuaterian! Nam nam ♥

Elokuu
 
Random löytö kuvatiedostoista elokuulta... : D
Elokuu oli mulle vähän hassua aikaa, kun olin heinäkuun lopulla lopettanut puhelinmyyjän homman ja vietinkin tosi paljon aikaa kotona ja rahan puute stressasi aika paljon. Kyllä minä sitten sain töitäkin ja tein elokuun aikana muutaman työvuoron Siwa-tätinä.

Syyskuu
 
 
Syyskuusta ensimmäisenä mieleen tulee Samuli Putron keikka, jolla olin kaverini kanssa. Putro ei ole ikinä ollut mulle mikään suuri fanituksen kohde, mutta keikka oli kyllä tosi hyvä ja sen jälkeen olen perehtynyt Putron musiikkiin enemmänkin.


Halusin saada tähän kuvakoosteeseen edes yhden kuvan vanhempieni kissasta Elsasta, joten laitetaan se nyt tähän väliin. Elsa on mulle rakas kisuli kun se on meidän perheen ensimmäinen lemmikki, ja tabbykissat vaan on niin kauniita ♥

Lokakuu
 
 
Lokakuussa oikeastaan tapahtui tosi paljon kaikenlaista. Kuun alussa olimme viettämässä äidin syntymäpäiviä Lontoossa ja minäkin siis pääsin pitkästä aikaa ulkomaille.

Lokakuussa me haimme meille myös oman kissan, Maisan! ♥ Tämä kuva on eläintalolta, kun kävimme katsomassa Maisaa siellä.


Marraskuu


Marraskuun kohokohdat olivat Tradenologia -opiskelijatapahtuma kuun alussa Turussa, sekä kaksikymppiseni. Muuten kuukausi meni lähinnä koulun kanssa hajoillessa ja Itsenäisyyspäivän gaalan järjestelyjen kanssa stressatessa.

Joulukuu
 
Joulukuulta en oikeasti löytänyt yhtäkään kuvaa, mutta eipä silloinkaan mitään kovin merkittävää tapahtunut. Baarissa tuli vietettyä ihan liikaa aikaa - ehkä se johtui vaan siitä, että koulun kanssa oli niin rankkaa ja piti aina viikonloppuisin päästä nollaamaan jollain tavalla. No, onneksi sama meno ei ole jatkunut tammikuulle... Joululoma meni lähinnä kotona lepäillessä : )

2 kommenttia:

  1. haha, jäätävää kun sivua avatessani tähän näytölle vaan läsähti pelkkä taustakuva pitkäksi aikaa :D mutta. näköjään ihan mukava vuosi ollut sinulla! hassua ettei olla edes vahingossa törmätty kuusaan/kouvolan maisemissa.

    VastaaPoista