perjantai 22. marraskuuta 2013

Täällä taas.

Olen jo hetken aikaa (= jo muutama viikko) miettinyt tekeväni tämän paluupostauksen ja bloggaamista on ollut jo ikävä, mutta jotenkin ei ole tuntunut olevan tarpeeksi aikaa istua koneen ääreen ja paneutua tähän kunnolla. Nyt päätin, että sitä aikaa on.

Pitäisi kai hieman kuulumisia kertoa. Aloitin siis uudessa koulussa nyt syksyllä ja vaikkei koulu nyt vie aikaani niin paljon kuin odotin (vielä?), olen eksynyt mukaan opiskelijayhdistystoimintaan ja kaikki siihen liittyvä vie tosi paljon vapaa-aikaa. Kivaahan se oikeastaan on, olen huomannut olevani paljon onnellisempi ja hyväntuulisempi, kun minulla on tarpeeksi tekemistä, enkä joudu nysväämään liian pitkiä aikoja kotona yksikseni. Sitä paitsi, olen sitä kautta löytänyt monia uusia tuttavuuksia. (Ja näyttäähän se CV:ssä oikein hienolta, että sinne voi lisätä vastuutehtäviin "opiskelijayhdistyksen tiedottaja".)

Ja nyt vielä muuttokin. Löysimme siis poikaystäväni kanssa mukavan ja tarpeeksi edullisen kaksion tosi läheltä keskustaa ja tänä viikonloppuna olisi varsinainen muutto edessä, vaikka olenkin tavaraa pitkin viikkoa jo sinne vienyt. Olen keväästä lähtien kuunnellut ja seurannut kateellisena vierestä, kun moni kaveri on muuttanut pois kotoa ja päässyt sisustamaan ihan omaa kotiaan, joten olen ihan innoissani nyt kun on viimein meidänkin vuoro.

Kuten huomaa, olen siirtynyt taas takaisin tummanruskeisiin hiuksiin.

En yhtään tiedä, mihin suuntaan tämä blogi on menossa, mutta katsotaan. Ulkoasuakin ihan pikkiriikkisen uudistin - tuo otsikkokuva on nyt väliaikainen ja nopeasti kyhätty, kun piti tehdä uusi vanhan ja kapeamman tilalle levennettyäni vähän tätä tekstikenttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti